Aanmelding en Wachtlijst

Hoe meld ik mij aan?

De aanmelding is telefonisch. Tijdens de therapie-uren kunnen wij helaas de telefoon niet opnemen. Buiten de spreekuren hoor je het antwoordapparaat. Geregistreerde patiënten en verwijzers kunnen inspreken.

Nieuwe patiënten bellen tijdens het telefonisch spreekuur. 020 6275827

Spreekuurtijden :

  • maandag 09.00 tot 09.30 uur
  • dinsdag 12.30 tot 13.00
  • woensdag 12.30 tot 13.00
  • donderdag 10.00 – 10.30
  • vrijdag 12.30 tot 13.00 uur

Houd rekening met tijdelijke wijzigingen  Er zijn vele redenen waarom een telefonisch spreekuur soms niet door kan gaan. Voorkom teleurstelling en tijdverlies, controleer het hier!!          Spreekuur vervalt op:   22, 23,27, 29 , 30 augustus en 3 september

Voor dringende zaken kunt u ook bellen op 0624713201

Helaas zal je na telefonische aanmelding vaak te maken krijgen met een wachtlijst, het kan ook voorkomen dat de wachtlijst gesloten is (te lang).

Wachtlijst

Yvette van der Pas    geen ruimte voor nieuwe aanmeldingen

Loek Peute      geen ruimte voor nieuwe aanmeldingen

Wanneer je de wachttijd te lang vindt, kan je contact opnemen met een andere zorgaanbieder. Je kunt ook je zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. De zorgverzekeraar kan je ondersteunen, zodat je binnen 4 weken vanaf je eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

Verwijzing

Je hebt een verwijzing van de huisarts nodig. Die neem je mee  naar het eerste gesprek. Wij zijn verplicht je identiteit te verifiëren middels een geldig document, (paspoort, rijbewijs, ID kaart of vreemdelingen document). Graag meebrengen

Scroll naar boven